Wednesday 2 March 2016

03/03/2016

"Bro kalau awek tu tolak lamaran kau nanti, apa kau akan buat?" hafiz bertanya sahabat baiknya amran. Amran merenung kaki langit mencari jawapan soalan hafiz.

"Kalau awek tu tolak lamaran aku.  Aku rasa aku akan ke luar negara.. Pergi europah cari gadis rambut blonde dan wajah ala ala avril lavinge masa dia muda dulu. Pasal awek tu tolak lamaran aku,tidak mengapalah. Sudah tiada jodoh tapi hidup tetap kena teruskan." panjang lebar amran menjawap soalan hafiz..

"Kalau bergitu tidak mengapalah.. Kau pergi lah sana cari perawan yang sudah jatuh cinta dengan kau di sana, cuma bila dah bernikah tu jangan lupa balik sini pulak. Tak da kawan aku nanti nak sembang..haru bro!" hafiz menyatakan isi hati sambil membetulkan seluar nya . sebentar lagi hafiz akan menemani amran masuk merisik anak pak ismail.

Vlad qatrunada

No comments:

Post a Comment